تبلیغات در بازیهای کامپیوتری، به معنای قراردادن تبلیغات محصولات یا خدمات مختلف درون بازیهای ویدئویی است. امروزه بسیاری از مردم در سنین مختلف از نسل x تا نسل Z و آلفا با سرگمیها و تفریحات دیجیتال بویژه بازیهای رایانهای وقت میگذرانند. ما برای تفریح آنها و تبلیغ شما برنامه داریم. این نوع تبلیغات معمولاً به دو صورت اصلی انجام میشود:
تبلیغات داخل بازی (In-Game Advertising)
بازیهای تبلیغاتی (Advergames).
ما میتوانیم در بازیهایی که مخاطبان شما آنجا حضور دارند تبلیغات شما را قرار دهیم یا بازیهای دیجیتال اختصاصی را برای مخاطبان شما خلق نمائیم.