تلفن تماس :

021-47638000

چه خبر از دنیای شیرین؟! جدیدترین دیتاها از بازار شکلات

با هدف برررسی آخرین وضعیت و ترندهای بازار، سمینار تخصصی تحلیل بازار خرده‌فروشی صنعت شیرینی و شکلات، به همت سازمان توسعه تجارت ایران و مجموعه دانش‌بنیان هایمارت برگزار شد.

شناخت وضعیت واقعی بازار و به دست آوردن اطلاعات و تحلیل‌های قابل اتکا از دغدغه‌های همیشگی مدیران بوده است و تعیین استراتژی‌های برند و تاکتیک‌های فروش و تکنیک‌های بازاریابی به دیدن تصویر واقعی، شفاف و کامل بازار وابسته است.
در این رویداد، جدیدترین، دقیق‌ترین و معتبرترین تحلیل‌های بازار مبتنی بر داده‌های واقعی تراکنش‌های فروش، ارائه و مورد بررسی قرار گرفت. هایمارت در این سمینار، گزارش‌های جذابی از رفتار مصرف‌کنندگان و روندهای فروش در صنعت شیرینی و شکلات ارائه کرد.

گرچه پیش از این در «همایش جامع تحلیل بازار خرده‌فروشی ایران»، گزارش کلی‌ از وضعیت بازار سوپرمارکتی در سال گذشته توسط هایمارت ارائه شده بود، اما این سمینار به صورت متمرکز و تخصصی به تحلیل جزئیات صنعت شیرینی و شکلات پرداخت.
از مهم‌ترین ویژگی‌های متمایز این سمینار می‌توان به ارائه اطلاعات مربوط به شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ اشاره کرد که آن را به به‌روزترین منبع تحلیلی بازار تبدیل کرده است.
این داده‌ها و گزارش‌ها می‌تواند برای طیف وسیعی از ذی‌نفعان بازار ارزشمند باشد، از جمله:

تولیدکنندگان*

شرکت‌های پخش*

مدیران فروش*

متخصصان بازاریابی و تبلیغات*

مشاوران و تحلیلگران بازار*

مدیران عالی، ارشد و میانی در بخش‌های مختلف صنعت می‌توانند از این اطلاعات برای تصمیم‌گیری‌های راهبردی و عملیاتی بهره ببرند.
به گفته مهندس بازاری، معاون سازمان توسعه تجارت ایران، این گونه رویدادهای ترویجی و آموزشی با همکاری مجموعه دانش‌بنیان سلام‌بازار (هایمارت) تداوم خواهد یافت.
مهندس عبدلی قائم مقام هایمارت نیز اعلام کرد این مجموعه دارای سرویسی تحت عنوان مارکت‌ویو است که می‌تواند جدیدترین و دقیق‌ترین اطلاعات بازار را که بصورت آنلاین و واقعی با استفاده از پلتفرم نرم‌افزاری-سخت‌افزاری هامارت تهیه شده است را در اختیار مدیران قرار دهد.

آنچه در این مطلب میخوانید !

0

1402/7

تبلیغات شما در لحظه‌ای که مصرف‌کننده در حال پرداخت است، بر روی مانیتورهای دیجیتال ما در سوپرمارکت‌ها بصورت هوشمند...

2

1402/7

اپلیکیشن‌ هایمارت که توسط فروشندگان و سوپرمارکت‌داران مورد استفاده قرار می‌گیرد، فرصتی طلایی است برای تبلیغات B2B...

0

1402/7

مخاطبان شما هیچ وقت گوشی را از خودشان جدا نمی‌کنند و روزانه ساعات متمادی را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند...

0

1402/7

امروزه بسیاری از مردم در سنین مختلف از نسل x تا نسل Z و آلفا با سرگمی‌ها و تفریحات دیجیتال بویژه بازی‌های رایانه‌ای...

0

1402/7

زندگی هم نوعی بازی است. اما بازی‌وارسازی از بهترین راه‌های تعامل با مخاطبان است. تعاملی که می‌تواند...

0

1402/7

گیفت و سمپلینگ هدفمند، روشی نوین و کارآمد برای معرفی محصولات و ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان است...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *