هوشمندانه دیده و شنیده شوید
1. مانیتورهای هوشمند در صندوقهای فروشگاهی: Intelligent Ads
تبلیغات شما در لحظهای که مصرفکننده در حال پرداخت است، بر روی مانیتورهای دیجیتال ما در سوپرمارکتها بصورت هوشمند* به نمایش در میآید. پیام شما در مکانی قرار میگیرد که بیشترین توجه مشتری جلب میشود و در زمانی ارايه میشود که بهترین بازخورد را داشته باشد.
2. *اپلیکیشن تامین کالای فروشگاهها: Supply App
اپلیکیشن هایمارت که توسط فروشندگان و سوپرمارکتداران مورد استفاده قرار میگیرد، فرصتی طلایی است برای تبلیغات B2B. برند شما در دسترس افرادی قرار میگیرد که تصمیمگیرنده خرید هستند و بهطور مستقیم کالاهای سوپرمارکتی را تامین میکنند.
۳. کانالها و شبکههای اجتماعی ذینفعان: Social Media
مخاطبان شما هیچ وقت گوشی را از خودشان جدا نمیکنند و روزانه ساعات متمادی را در شبکههای اجتماعی میگذرانند. هزاران خریدار خردهفروش در کانالها و شبکههای اجتماعی اختصاصی ما منتظر شنیدن صدای شما هستند…
۴. گیم GAME
امروزه بسیاری از مردم در سنین مختلف از نسل x تا نسل Z و آلفا با سرگمیها و تفریحات دیجیتال بویژه بازیهای رایانهای وقت میگذرانند. ما برای تفریح آنها و تبلیغ شما برنامه داریم.
۵. گیمیفیکیشن: Gamification
زندگی هم نوعی بازی است. اما بازیوارسازی از بهترین راههای تعامل با مخاطبان است. تعاملی که میتواند دوسویه باشد و پیر و جوان را پای کار بیاورد. ما با کمک فکر و فناوری، جذب و درگیری مخاطب را برای شما به ارمغان میآوریم.
۶. نظرسنجی و تحقیقات بازار
راهکارهای ما یک سویه نیست، از طریق پلتفرم و کانالهای ارتباطی ما، شما هم میتوانید از نظرات مخاطبانتان با خبر شوید. ما به دیتاهای منحصر به فرد Real & Realtime دسترسی داریم.
۷. طراحی و تولید مدیا و محتوا: ما با کمک هوش مصنوعی و روشهای فناورانه و هنرمندانه انواع محتواهای تبلیغاتی خلاقانه اعم از تیزر، ترانه، طرح و… را با بهترین تناسب قیمت و کیفیت تولید میکنیم.
۸. گیم / گیمینگ: تبلیغات در بازیهای کامپیوتری، به معنای قراردادن تبلیغات محصولات یا خدمات مختلف درون بازیهای ویدئویی است. این نوع تبلیغات معمولاً به دو صورت اصلی انجام میشود:تبلیغات داخل بازی (In-Game Advertising)بازیهای تبلیغاتی (Advergames).ما میتوانیم در بازیهایی که مخاطبان شما انجا حضور دارند تبلیغات شما را قرار دهیم یا بازیهای دیجیتال اختصاصی را برای مخاطبان شما خلق نمائیم.همچ
۹. گیفت و سمپلینگ هدفمند: Targeted Samplingسمپلینگ را دَرهم انجام ندهید، با ما بهترین مکانها و زمانها را سوا کنید.
۱۰. سایر رسانهها: New Mediaما راهکارها و ابزارهای جدید و متفاوتی را میتوانیم به شما ارائه دهیم تا به وسیله آنها به سوی اوج مقاصد مارکتینگ برند خود، پرواز کنید.